Goed verhaal… lekker kort!

Bij social media-marketing is het belangrijk dat je opvalt. Dit bereik je niet door lukraak producten of successen te spammen, maar door content te plaatsen met inhoud. Een goed verhaal, dus. Ook al is het kort.

Echt en herkenbaar

Goede social media-marketing betekent content waar mensen zich mee kunnen vereenzelvigen. Dit kan een persoon zijn, de sfeer van een organisatie, een product of dienst, of een actuele ontwikkeling. Als het maar authentiek en voor jouw doelgroep herkenbaar is. Geen ‘praatje om het praatje’.

 

Opvallen

In het enorme aanbod van producten op sociale media moet in één oogopslag duidelijk zijn dat men jou moet hebben. Dat opvallen doe je door korte, scherpe content en aansprekend beeldmateriaal. Door kort en krachtig toch persoonlijkheid neer te zetten, maak je van potentiële klanten, vaste klanten.

Continuïteit en zichtbaarheid

Social media-marketing betekent eveneens continuïteit. Het frequent plaatsen van relevante content, zodat je letterlijk zichtbaar blijft. Frequentie waar jij als ondernemer doorgaans geen of weinig tijd voor hebt. Daarom neem ik dit voor je uit handen. Middels het Basis- of (na verloop van tijd) Pro-pakket; afhankelijk van de grootte van je bedrijf, de maturiteit, ontwikkelingen en de beschikbare content. Ik zorg voor continuïteit in online zichtbaarheid, zodat jij je kunt richten op je core business.

 

‘Ik zorg voor continuïteit in online zichtbaarheid, zodat jij je kunt richten op je core business’

Basis (start)pakket
€ 495 p/m ex. btw*

Pro-pakket
€ 695 p/m ex. btw*

Openingstijden

Ma-Vr: 09:00 - 18:00 uur

Openingstijden

Ma-Vr: 09:00 - 18:00 uur