Echt en herkenbaar

Goede communicatie betekent content waar mensen zich mee kunnen vereenzelvigen. Informatie die authentiek is en voor jouw doelgroep herkenbaar. In het enorme aanbod van producten en diensten, moet in één oogopslag duidelijk zijn dat jouw doelgroep jou moet hebben.

De juiste profilering

Een manier om de basis voor je communicatie goed neer te zetten, is door een bedrijfsstrategie uit te laten werken. Wie ben je, waar kom je vandaan, waar sta je voor, wat voor unieks bied je, wat onderscheidt je?

Ook kun je ervoor kiezen om je een bepaalde periode te laten profileren middels door mij geschreven blogs, zodat mensen jou en/of je business beter leren kennen. Dit kan een basisprofilering betreffen, maar ook een actuele ontwikkeling, lancering, innovatie…  You name it!

Goed verhaal, lekker kort!

Bij social media marketing is het belangrijk dat je opvalt en aantrekt. In het nastreven van langetermijnsucces geloof ik niet in lukraak producten of successen spammen, maar in content met inhoud. Een goed verhaal, ook al is het kort.

Social media marketing betekent continuïteit. Het frequent plaatsen van relevante content, zodat je letterlijk zichtbaar blijft. Frequentie waar jij als ondernemer doorgaans geen of weinig tijd voor hebt. Daarom neem ik dit voor je uit handen met het Basis- of (na verloop van tijd) Pro-pakket. 

 

‘Ik zorg voor continuïteit in online zichtbaarheid, zodat jij je kunt richten op je core business’

Basis (start)pakket
€ 495 p/m ex. btw*

Pro-pakket
€ 695 p/m ex. btw*

Openingstijden

Ma-Vr: 09:00 - 18:00 uur

Openingstijden

Ma-Vr: 09:00 - 18:00 uur